Regulamin sklepu internetowego

§ 1. Strony transakcji

  1. Sklep internetowy firmy Almax znajdujący się pod adresem www.finishdom.pl prowadzi sprzedaż produktów wymienionych w ofercie na stronie internetowej.  
  2. Strona dokonująca zakupu w sklepie www.finishdom.pl musi być pełnoletnią osobą fizyczną lub innym podmiotem prawnym, zwana dalej Nabywcą. 
  3. Stroną dokonującą sprzedaży produktów jest marka Finishdom, należąca do firmy Almax, zwana dalej Sprzedawcą.

§ 2. Przedmioty transakcji

  1. Przedmiotem prowadzonych poprzez Strony transakcji są produkty wymienione w ofercie na stronie www.finishdom.pl w chwili składania zamówienia.  
  2. Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie Sklepu wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).  
  3. Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu są nowe, posiadają wymagane atesty, instrukcje obsługi i są objęte pełną gwarancją producenta.
  4. Produkty takie jak meble, fronty meblowe, drzwi wewnętrzne i zewnętrzne, z uwagi na ilość kombinacji wyboru rozmiaru lub ostatecznej wersji składanego zamówienia, a których planowany termin realizacji lub produkcji przekracza 7 dni, są produktami nieprefabrykowanymi.

§ 3. Składanie zamówień

  1. Składanie zamówień w sklepie odbywa się poprzez:  
  • wybranie i dodanie wybranych produktów do koszyka,
  • kontakt telefoniczny ze sprzedawcą,
  • przesłanie zamówienia e-mailem na adres: sklep.fd@gmail.com. 

 § 4. Potwierdzenie zamówień  

  1. Potwierdzenie złożonego zamówienia następuje automatycznie, czego potwierdzeniem jest otrzymanie powiadomienia na adres e-mail Nabywcy.
  2. Każde zamówienie złożone w sklepie musi zostać potwierdzone przez Nabywcę określoną wpłatą. Wpłata określonej kwoty do zamówienia jest potwierdzeniem zawartej umowy sprzedaży na warunkach regulaminu sklepu Finishdom.
  3. Zamówienie może zostać anulowane w przypadku braku określonej wpłaty od Nabywcy, w terminie 2 dni roboczych.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wycofania realizacji zamówienia w przypadku:

a) braku dostępności zamówionego towaru u  dostawcy lub producenta, lub wycofania towaru z rynku,

b) gdy termin realizacji zamówienia mógłby przekroczyć 30 dni roboczych. 

W powyższych przypadkach sklep Finishdom powiadomi o tym Nabywcę oraz zwróci wpłaconą kwotę w terminie do 2 dni roboczych od dnia powiadomienia.

§ 5. Formy płatności

  1. Zapłata za zamówiony towar może być dokonana:
  2. gotówką w kasie firmy - po zamówieniu i uzgodnieniu ze sprzedawcą terminu odbioru,
  3. przelewem na konto bankowe sklepu, w terminie składania zamówienia lub przed dostawą towaru,
  4. przedpłata przelewem lub gotówką, w przypadku towarów sprowadzanych tylko pod określone zamówienie,
  5. za pobraniem, tylko małe artykuły (paczka o wym 10x20x30 cm) o wartości do 100 zł.
  6. W przypadku towarów produkowanych lub sprowadzanych na zamówienie od producenta obowiązuje Nabywcę przedpłata w wysokości 90% zamówienia. Przy wartości zamówienia poniżej 500 zł obowiązuje przedpłata w pełnej wysokości.

§ 6. Termin realizacji  

  1. Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności danego produktu w naszym magazynie lub w magazynach centralnych producentów i nie przekracza 30 dni. W przypadku zamówień drobnych o wartości mniejszej niż 600 zł, termin realizacji, z przyczyn logistyki dostaw, może ulec wydłużeniu o 10 dni.
  2. Czas realizacji jest to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia do chwili wysłania przesyłki do Nabywcy, przy czym uwzględnione są tylko dni robocze.
  3. Zamówienie składające się z różnych towarów o różnym czasie realizacji jest dostarczane po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.
  4. O przewidywanym czasie realizacji Nabywca jest indywidualnie informowany telefonicznie lub przez wiadomość e-mail, w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia.  

§ 7. Gwarancja  

  1. Wszystkie towary dostępne w sklepie  są nowe i objęte gwarancją producenta. Okres gwarancji jest zależny od producenta i jest określony w karcie gwarancyjnej produktu. Problemy techniczne są rozwiązywane przez autoryzowane placówki serwisowe na terenie całego kraju, których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta.
  2. W przypadku towarów nie posiadających karty gwarancyjnej zastępuje ją dowód sprzedaży.

§ 8. Reklamacje i zwroty  

  1. Ewentualne uszkodzenia powstałe podczas dostawy należy niezwłocznie zgłosić osobie dostarczającej przesyłkę oraz skontaktować się ze sprzedawcą. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji dotyczących uszkodzeń powstałych podczas transportu jest spisanie w obecności pracownika firmy kurierskiej "protokołu uszkodzeń".  
  2. Zgodnie z ustawą konsumencką Nabywca ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru z uwzględnieniem poniższego ust. 3. Zwracany towar musi posiadać nie zanieczyszczone, oryginalne opakowanie producenta, powinien być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania. Należność za towar wraz z kosztami przesyłki zostaną zwrócone w terminie 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Nabywcę. Nabywca ponosi koszt przesyłki zwracanego towaru do Sprzedawcy. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.  
  3. Towary sprowadzane specjalnie dla Nabywcy lub zlecane do produkcjisą wyłączone z możliwości ich zwrotu. Dotyczy to w szczególności rzeczy nieprefabrykowanych jak meble, fronty meblowe czy drzwi, których planowany okres sprowadzenia lub produkcji przekracza 7 dni. Podstawa prawna: Ustawa o prawach konsumenta art. 38 pkt 1 i 3.
  4. Dostarczone przez kuriera przesyłki Nabywca jest zobowiązany odebrać i sprawdzić ich stan w jego obecności. W przypadku wątpliwości lub oznak uszkodzenia należy zażądać od kuriera spisania stosownego protokołu, a zaistniały fakt zgłosić Sprzedawcy drogą email,  załączając spisany protokół. Brak protokołu uniemożliwia skuteczne zgłoszenie reklamacji dla wad mogących powstać w czasie transportu od Sprzedawcy do Nabywcy.

§ 9. Ochrona prywatności i inne prawa  

  1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych zawartych w zamówieniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 poz. 1781).
  2. Prezentacja zawartości Sklepu w Internecie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.  
  3. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżone znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.    

§ 10. Postanowienia końcowe  

  1. Wszystkie informacje dotyczące specyfikacji produktów pochodzą z materiałów publikowanych przez producentów. Sklep zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów.  
  2. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień sprzętu komputerowego Nabywcy (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego towaru.  
  3. Sklep nie wypożycza oferowanych produktów do testowania.  
  4. W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.  
  5. Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl