Zwroty i reklamacje

1. Ewentualne uszkodzenia powstałe podczas dostawy należy niezwłocznie zgłosić osobie dostarczającej przesyłkę oraz skontaktować się ze sprzedawcą. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji dotyczących uszkodzeń powstałych podczas transportu jest spisanie w obecności pracownika firmy kurierskiej "protokołu uszkodzeń".  

2. Zgodnie z ustawą konsumencką Nabywca ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru, z uwzględnieniem ust. 3. Zwracany towar musi posiadać niezanieczyszczone, oryginalne opakowanie producenta, powinien być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania. Należność za towar wraz z kosztami przesyłki zostaną zwrócone w terminie 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Nabywcę. Nabywca ponosi koszt przesyłki zwracanego towaru do Sprzedawcy. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.  

3. Towary sprowadzane specjalnie dla Nabywcy lub zlecane do produkcji dla klienta są wyłączone z możliwości ich zwrotu. Dotyczy to w szczególności rzeczy nieprefabrykowanych jak  meble, fronty meblowe lub drzwi, których planowany okres sprowadzenia lub produkcji przekracza 7 dni. Podstawa prawna: Ustawa o prawach konsumenta art. 38 pkt 1 lub 3.

4. Dostarczone przez kuriera przesyłki Nabywca jest zobowiązany odebrać i sprawdzić ich stan w jego obecności. W przypadku wątpliwości lub oznak uszkodzenia należy zażądać od kuriera spisania stosownego protokołu, a zaistniały fakt zgłosić Sprzedawcy drogą email,  załączając spisany protokół. Brak protokołu uniemożliwia skuteczne zgłoszenie reklamacji dla wad mogących powstać w czasie transportu od Sprzedawcy do Nabywcy.    

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl